In cautarea dragostei

joi, 23 septembrie 2010

Jocuri

Buna! Am primit de la Ruxandra 2 joculetze.




Primul joc: Sa raspund la intrebari prin titluri de piese diferite, dar care apartin unui singur artist/trupa.



Trupa: HI-Q





Esti barbat sau femeie?

-



Fa-ti o scurta descriere.

Ochii verzi





Cum te simti?

Razna





Descrie locul unde traiesti in prezent

Mahala





Daca ai putea sa mergi oriunde, unde ai merge?

Prea departe





Modul de transport favorit

                 -



Tu si cel mai bun prieten sunteti

E ok





Cum este vremea?

Sfarsit de septembrie





Daca viata ta ar fi o emisiune Tv, cum s-ar numi?

La, la, la (i will survive)





Relatia ta

Tu esti dragostea mea





Teama ta

ocean de lacrimi





Motto



Don't let go


Al doilea joc: Sa pun in Winamp toate piesele pe care le am, apoi sa selectez optiunea 'Random' (ordine aleatorie a pieselor), sa apas pentru fiecare intrebare Next si sa notez numele piesei ca raspuns. La sfarsit interpretez raspunsurile. Sicer, mi-e somn si as incurca totul. Poate il voi face curand. Cate melodii? Am suteeeee.....



Intrebarile erau:


Cum te simti azi?

Care e povestea vietii tale?

Cum a fost perioada liceului pentru tine?

O sa te casatoresti vreodata?

Ce te-ar ajuta sa-ti imbunatatesti viata si sa fii fericit?

Ce piesa te descrie cel mai bine?

Cum te vad ceilalti?

Ai vreun admirator secret?

Ce piesa o sa se cante la inmormantarea ta?

O sa ai o viata fericita?



Trimit jocurile mai departe la:

butritadiana

Black_Rose^^

Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postati aici comentariile dvs.