In cautarea dragostei

duminică, 30 octombrie 2011

In cautarea dragostei CAPITOLUL 11 PARTEA 1

Bella




Pot să te întreb un singur lucru? Ce se întâmplă pe aici? Există fantome în casa care abia acum au decis să se arate?



"Edward, ce ce se întâmplă?" Tanya întreba.



"Nu am nici o idee." Spuse Edward. Se uită în jurul camerei apoi se opri si zambi. "Aşteptaţi. O, da, asta."



"Ei bine, ce se petrece?"intreba Tanya.



"Ştiu că eşti aici, mama." Edward a strigat.



Uşa de la bucătărie s-a deschis şi o femeie cu păr lung, maro bogat ieşi. Ea tinea o farfurie de clatite într-o mână şi o farfurie de ouă în cealalta.



"Bună ziua Edward." Femeia a spus.



"Mamă, ce faci aici?" Edward întreba. El a aplecat capul spre mama sa care l-a sarutat pe obraz înainte de a pune farfuriile pe masă.



"Eu nu cred ca poti pleca sa le vizitezi familiile fetelor, inainte ca si eu sa le cunosc, nu-i asa? "



"Este si tata aici?" Edward întreba.



"El este în bucătărie."



"Ai plecat si l-ai lasat in bucatarie?" Edward întreba. "Mamă, e un doctor nu, un bucătar. El vrea să se sinucidă.."



"Sunt viu." Un om a spus cand a ieşit din bucătărie. El tinea un alt platou cu nişte şuncă pe ea, precum şi o cană de ceea ce părea a fi suc de portocale.



"Bună, lumea nu şi-a pierdut unul dintre cei mai mari chirurgi, deoarece a decis să gătească." Edward râse.



"Imi pare rau despre ei. Ei se gândesc doar în termeni de medicina.." Mama lui Edward, a declarat cand se îndreptă spre Tanya si Bella. "Sunt Esme, mama lui Edward, şi acesta este Carlisle, soţul meu."



"Sunt Bella." I-am spus cu un zâmbet.



"Tanya." Tanya a răspuns în timp ce ea a privit cu atenţie familia Cullen.



"Ei bine, toată lumea sa ia un loc." Esme a zâmbit. Toată lumea si-a ocupat locurile în jurul mesei. Edward a fost la un capăt cu tatăl său la celalalt. Tanya şi Bella se aşezara pe o parte şi Esme se aşeza in fata lor.



"Ei bine fetelor, cum vi s-a parut petrecerea timpului aici?"



"Casa este frumoasă, la fel ca orasul. Doar ca tot timpul ploua si este frig. Dar m-am obisnuit. ." Bella a spus cand a servit o parte din ouă pe care Esme le-a pregătit.



"Eşti de la ..."



"Phoenix, Arizona." Bella răspunse.



"Carlisle, nu am fost în deşert, imi doresc atat de mult sa merg acolo."



"Nu văd de ce nu v-ati duce, este un oras frumos, cu cactusi, nisip, este totusi foarte mult soare si destul de cald. " Bella ridică din umeri.



"O, Carlisle, am putea face o tema pentru desert de origine pentru casa familiei Mills. Vor iubi tabloul pe care il vor pune într-una din camere." Esme a zâmbit.



"Sună minunata draga mea.." Carlisle a spus. Se lasa pe spate in cea mai mare parte a micului dejun, vizionand pe toată lumea in timp ce mânca.



"Ce e cu tine, Tanya. Esti de la ... um ...? Alaska?"



"Da." Tanya dădu din cap. "Nu am aceeaşi problemă cu frigul, dar este diferit având mai multa ploaie decât zăpada."



"Esme, ai spus că ai de gând să decorezi casa cuiva. Esti un designer de interior?." Bella întreba.



"Eu am decorat de fapt, aceasta casă după ce am cumpărat-o. " Esme a zâmbit.



"Păi a ieşit frumos." Bella a spus.



"Noi copiii ne-am decorat propriile noastre camere." Edward a adăugat.



"Doar pentru că Alice m-a implorat să o las să decoreze camera ei. Apoi Emmett a decis că ar fi distractiv. ... Si cred ca el a vrut să stea sub toate aceste postere." Esme a spus si si-a dat ochii peste cap. "Nu am inteles cu adevarat de ce îi plăcea cele cu fotbal, afişe şi muzică."



"Astea au fost de ajuns pentru a face tapet din ele." Edward râse.



"Asta a făcut." Esme a fost de acord.



"Ce s-a întâmplat cu afişele? Adica, ele nu sunt acolo acum."



"Am luat câteva lucruri din casă înainte ca voi, toate cele zece sa va mutati inauntru. Emmett şi Alice au fost primii doi aici luând o parte din obiectele lor mai personale. Emmett si-a luat posterele şi eu sunt sigur că acestea sunt acum decorate frumos pe peretii din apartamentul său . " Esme a zâmbit.



"Bella, Edward mi-a spus ai fost pe cale să faci o excursie să vii sa mă vezi la un spital cu câteva săptămâni în urmă." Carlisle a spus în cele din urmă. Bella isi scapa furculita in farfurie cand il auzi pe Carlisle si a dat usor din cap.



"Eu si Carmen am avut un mic accident atunci când ne-am dus la patinaj si mi-am lovit capul, am avut nevoie doar de niste gheata si am fost bine.." Bella a spus.



"Sunt surprins ca Edward nu te-a adus la spital oricum."



"El a avut de gând să încerce, sunt sigura, dar cumva am fost capabila să-l conving să continue cu intalnirea." Bella a spus.



"Eşti norocoasa că nu a fost mai rău." Carlisle a spus.



"Sunt norocoasa ca am avut un medic bun langa minel." Bella a zâmbit la Edward, care a fost mai mult decât fericit să-i întoarcă zâmbetul.



"Asa e, este un medic bun." Carlisle a spus.



Cei cinci au continuat să mănânce şi Edward la fel le-a privit pe Tanya şi Bella interacţionand cu părinţii săi. Ambele femei au purtat conversatii destul de usoare cu părinţii săi cu privire la orice subiect adus. Dar veni timpul ca cei trei sa se desparta. Aceasta saptamana cu siguranţă va fi interesanta pentru Edward ...





Bella



Astazi va fi ziua cand Edward va veni în Arizona. Ca de obicei, el nu mi-a dat detalii despre sosirea sa. El nu mi-a spus cand va pleca, cand va sosi, unde anume, ca sa pot sa-l iau. Tot ce ştiam era că el trebuia sa fie aici, în această dimineaţă. Din fericire, asta a însemnat ca Charlie si Renee erau la munca, astfel incat nu vor incepe interogatoriul prea devreme....cel puţin până în seara asta.



Deci, iată-mă aici, stând la fereastră asteptand ca Edward să sosească. Nu ştiam la ce sa ma mai astept. Nu ştiam dacă el a închiriat o maşină sau a venit cu Volvo-ul lui, sau daca avea sofer. Nu ştiam ce se va întâmpla atunci când va veni aici, deşi am propriul meu plan deja în capul meu.



În cele din urmă, aproape la exact ora 12:00, am vazut un Volvo argintiu parcand in sus pe alee. Desigur, el a venit cu masina lui, era mult prea preţioasa pentru el ca sa o lase in urmă in Washington. Am fost imediat înapoi la uşă şi am tasnit pe veranda. Edward a ieşit şi-si potrivea ochelarii de soare înainte de a ma examina. Un zambet strengar se afisa pe fata lui cand ma vazu şi ştiu că am avut si eu un zambet potrivit cu al lui. Edward si-a luat bagajul înainte de a închide uşa la maşină şi a mers spre mine.



"Bună ziua."spuse Edward.



"Bună ziua si tie ." I-am răspuns. Am înfăşurat braţele în jurul gâtului lui şi i-am tras usor capul in jos pentru un sarut mic.



"Imi place acest salut." Edward rânji. El si-a înfăşurat braţele în jurul taliei mele, geanta lui lovind partea mea uşor.



"Hm ... si eu." Am murmurat.



"Poate că ar trebui să petrecem mai multe zile afară?" Edward a sugerat, desi zambetul lui a dat departe gluma lui.



"Mi-ar placea. ." I-am răspuns imediat. "Haide, hai sa te stabilesti."



"Deci, aceasta este casa ta?" Edward întreba.



"Da, dar eu o impart cu Jake prietenul meu."



"Cine e Jake?"



"E cel mai bun prieten al meu. Am crescut împreună şi chiar am mers la colegiu împreună. Când ne-am mutat înapoi acasă,ne-am decis pentru a obţine locul nostru.." I-am explicat. "Nu-ti face griji, avem o relatie strict platonica şi am încercat să ma mut pentru un timp acum, dar eu pur si simplu nu am gasit un loc aici, în Phoenix, care-mi place."



"Această casă este foarte frumoasa." Edward rânji. "Ai vorbit cu proprietarul?"



"Am vorbit cu fiul proprietarului. E foarte frumos, destul de fermecător.."



"Hm, sună ca si cand eu ar trebui să fiu gelos."



"Nu, chiar nu trebuie."



Am râs. Am intrat in casa si am urcat scarile. "Aici e camera ta." Am deschis uşa care era langa camera de lângă mine şi am intrat amandoi inauntru.



"Vrei să spui că nu stau cu tine."



"Eu ar trebui să te avertizez, probabil, de pe acum. Charlie e un politist.. Chiar daca el nu locuieşte aici, încă mai apare asa pe nevrute, chiar dacă e miezul nopţii." I-am explicat.



"Acum, spune-mi că nu ţii arme aici."



"Nu, dar el i-a dat lui Jake cateva arme de vânătoare şi le curăţa periodic impreună." Am ridicat din umeri.



"Sper ca nu devin viitoarea lor tinta." Edward murmură.



"Nu va fi, nu-ti face griji." I-am spus. "Deci, te voi lasa sa te stabilesti, apoi iesim afara.."



"Unde mergem?"



"Acum este timpul meu de a păstra secretele. Să vedem cum îţi place.." Am zâmbit.



"Eşti rea." Edward rânji.



"Payback este o curva." I-am răspuns.



Am ieşit din cameră, astfel încât Edward sa-si aranjeze hainele si sa ma asigur ca totul este in regula. Cheile mele au fost alături de poşeta mea, gata să plec oricand iesea Edward.



"Deci, când ajung să-ti cunosc parintii şi acest personaj Jack?" Edward întreba.



"Unul, este Jake şi doi, cum iti pare in seara asta? " I-am spus. "Am pregatit o cina in seara asta pentru toata lumea. M-am gândit ca am putea manca afara. Ar trebui să fie un apus de soare frumos şi nu trebuie să fie prea cald sau prea rece."



"Suna perfect."spuse Edward. El a înfăşurat un braţ în jurul umărului meu şi-mi sărută fruntea. "Deci, suntem gata să mergem?"



"Dacă tu esti." I-am spus.



"Atunci să mergem." Spuse Edward. El a scos cheile lui, dar i-am tras mâna să-l opresc. "Nu, nu. Vei merge cu fiara mea acum."



"Fiara?" Edward a cerut, în mod evident confuz. Am luat cheile de la el înainte de a-l conduce afara. Acolo, stând lângă casa mea, era un camion vechi roşu. Părinţii mei au spus ca este de ajuns pentru mine.



"Bella, acum imi dau seama de ce ii spui fiara. Adica uita-te la ea. Ea chiar te poate pastra in siguranta. Dar se pare ca fiara asta se lupta din greu sa ramana in viata."



"Camionul meu este foarte bine!" Am exclamat.



"Vino Bella, puteţi conduce Volvo-ul meu." Edward a pledat.



"Asta nu e masina ta, da? Sau este?" Am întrebat.



"Ce? Nu, desigur ca este!" spuse Edward.



"Da sigur şi oamenii spun că este o minciuna." I-am spus.



"Nu Bella, este masina mea. Nu este inchiriata sau ceva de genul.." Edward mărturisi.



"Am crezut că ma minti ... dar totusi luam camionul meu." Am ranjit. "Acum, înainte de a te lasa pe jos. "



"Fără supărare, dar cred că pot alerga mai repede decât acest lucru." Edward oftă. Cu toate acestea, el a tras usa de pe partea pasagerului, o deschise si urca inauntru.



Am scos camionul meu din alee in timp ce Edward se chinuia sa-si puna centura. La fiecare cateva minute Edward facea un comentariu despre camionul meu, dar pentru cea mai mare parte a fost cerându-mi întrebări despre Phoenix, relaţiile mele şi amintirile anumitor locuri, şi mai multe întrebări despre părinţii mei şi Jake. As putea spune ca era obosit de Jake, dar i-am introdus cat de cat o senzatie confortabila despre el. Desigur, a trebuit încă să-i spun motivul pentru care m-am mutat într-adevăr in casa cu Jake, asta a fost pentru că Jake a fost angajat şi ii dadea o casa doar daca era proaspat casatorit. Ştiu că mă va ucide atunci cand afla, dar acest lucru este pentru toate surprizele pe care le-a facut ca sa le suport din partea lui.



În cele din urmă, am ajuns la destinaţie. Am tras camionul meu în parcare şi am găsit un loc aproape de intrare.



"Suntem la scoala ... unde lucrezi?" Edward întreba.



"Într-adevăr, aici suntem. Ai vrut sa o vezi pe adevarat Bella, atunci am decis sa te duc acolo unde lucrez. "



"Aceasta este cu siguranţă o surpriză." Edward recunoscu. "Dar este o surpriza placuta."



"Mă bucur că gândeşti aşa. Acum haide. " Am tras bratul lui Edward şi l-am condus in interiorul liceului. Am salutat câteva persoane înainte de a continua turul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postati aici comentariile dvs.